Naar de hoofdinhoud

Toon ingevulde boekingsvragen als tabel in e-mails of trackberichten

Gebruik de datatag Boekingsvragen en -antwoorden om automatisch een overzichtelijke tabel toe te voegen aan e-mails of trackberichten. Zo zie je in één oogopslag wat iemand heeft ingevuld bij het boeken van een gesprek of sessie.

Gisteren bijgewerkt

Wat doet deze functie?

Met deze datatag voeg je een vraag-en-antwoordtabel toe aan e-mails of trackberichten die verstuurd worden zodra een sessie geboekt is. De tabel toont:

  • Alle vragen die zijn ingesteld in de scheduler

  • De antwoorden zoals ingevuld door de deelnemer

  • Meerdere regels in één antwoord worden netjes weergegeven

  • Lege velden blijven zichtbaar, maar zonder ingevulde tekst

Wanneer gebruik je dit?

Deze functie is beschikbaar in Workflows die starten met de actie Scheduler geboekt. Je kunt de tabel toevoegen aan:

  • Automatisch verzonden e-mails naar coaches of deelnemers

  • Trackberichten binnen je team of organisatie

Zo voeg je de tag toe

  1. Open een Workflow met de trigger Bij gemaakte boeking

  2. Voeg een e-mail of trackbericht toe aan de workflow

  3. Open het bericht en klik op het tag-icoon

  4. Kies Boekingsvragen en -antwoorden in de lijst

  5. Sla op en activeer de workflow

Dit zijn de instellingen voor het Track bericht.

Dit zijn de instellingen voor de e-mail.

Voorbeeld

De tabel ziet er bijvoorbeeld zo uit in een e-mail of trackbericht:

E-mail

Track

Was dit een antwoord op uw vraag?