Je coachee, klant of cliënt blijft vragen via whatsapp stellen, stuurt je gevraagde informatie toe per e-mail of belt je voor niet-prangende vragen. Als je Trackler gebruikt wil je natuurlijk al je communicatie gestroomlijnd houden. Hoe zorg je ervoor dat je coachee Trackler optimaal blijft benutten?
Gewenning
Alle nieuws vraagt gewenning, zo ook Trackler. Het is niet gek dat je uit gewoonte toch even dat appje stuurt. Het nadeel daarvan is dat de communicatie gefragmenteerd wordt en je krijgt weer: “welke informatie stond ook weer waar?”
Hoe aan te pakken?
Een goede start
Stuur meteen je intakeformulier, routebeschrijving, welkomswoordje,… via Trackler. Lees hier hoe je optimaal kan starten. Zo is je Trackee vanaf de start gewend aan het platform.Leg uit waarom je Trackler gebruikt
Hier vind je enkele voorbeeldteksten die je kan delen met je Trackee.Blijf naar Trackler verwijzen
“Goed dat je me een bericht stuurt, zou je dit even via Trackler willen doen? Zo hebben we alle informatie op één plek. Stuur me dit bericht via de Trackler APP en ik ga ermee aan de slag”.
Maak de voordelen duidelijk
“De meest veilige opslag van jouw persoonsgegevens”
“Alles betreft jouw ontwikkeling op één plek”
“Één centrale plek waar je opdrachten, communicatie, afspraken, habits,… kunt terugvinden , invullen en loggen.”
“Zie het als een plek die van jou is. Jouw online omgeving, jouw verantwoordelijkheid. Schrijf notities neer, geef jezelf to-do’s,…”
Optimale voorbereiding
“Als alles in Trackler staat, hebben we allebei de optimale voorbereiding om de volgende sessie goed aan te vliegen. We gaan ervoor.”
Als je jouw redenen communiceert met je Trackee, is de kans heel groot dat zij ook de voordelen inzien en zullen ze met plezier aan de slag gaan. Wij faciliteren een gebruiksvriendelijke en gemakkelijke APP, en jij kan je richten op coaching!