Getting Started
Trackler inrichten zodat we je zo goed mogelijk kunnen ondersteunen.
Definities binnen TracklerBinnen Trackler gebruiken we een aantal vaste termen — zoals Track, Track Leader en Trackee — om duidelijk en eenduidig te communiceren.
Voorbeeldtekst voor je TrackeeDeze teksten kunnen je helpen om aan je coachees, cliënten of klanten uit te leggen waarom je Trackler gebruikt en wat de voordelen zijn.
URL uitnodigingNodig nieuwe klanten, coachees en cliënten toe via een handige URL uitnodiging. Zo worden ze laagdrempelig en snel toegevoegd aan een Track.
Iemand uitnodigen voor een TrackIemand uitnodigen voor een Track kan op verschillende manier. Hieronder leggen we je de werkwijze stap voor stap uit.
Help, mijn Trackee gebruikt Trackler nietSoms gebruikt je Trackee Trackler weinig of niet. Dit artikel helpt je om hen te motiveren en alles overzichtelijk in Trackler te laten verlopen.
Trackler testen als TrackeeAls coach wil je toch zelf ervaren hoe Trackler eruit ziet voor je coachee. In dit artikel vind je de stappen hiervoor terug.
Welke rechten heeft mijn Trackee binnen Trackler?Hier zie je welke rechten je Trackee heeft binnen Trackler — wat ze kunnen zien, doen of wijzigen — zodat je weet wat je van hen kunt verwachten.
Webinars
TaalTrackler werkt met twee talen: Nederlands en Engels.
Maandabonnement vs jaarabonnementTrackler biedt maand‑ en jaarabonnementen. In dit artikel lees je welke voordelen elk type biedt, wat de verschillen zijn en welke optie het beste bij jouw situatie past.
ImpersonatieOm geholpen te worden kan je ons toegang geven tot je account. Zo kunnen we goed met je meekijken en snel tot een oplossing komen.
Lopende trajecten naar Trackler overzettenJe bent al actief als coach en wil je reeds gestarte coachtrajecten naar Trackler overbrengen.
Hoe vind ik mijn facturen terug?Bekijk en download je facturen eenvoudig via ons Stripe-klantportaal. Log in met je e-mailadres en krijg direct toegang tot al je betaaloverzichten en PDF-facturen.