Naar de hoofdinhoud

Standaard workflows in je workspace

Elke nieuwe workspace in Trackler bevat een aantal standaard workflows. In dit artikel lees je welke dat zijn, wat ze doen en hoe je ze beheert.

Meer dan 2 weken geleden bijgewerkt

Wanneer je een nieuwe workspace start in Trackler, staan er al een aantal handige workflows voor je klaar. Deze standaard workflows helpen je om automatisch meldingen of e-mails te versturen bij belangrijke gebeurtenissen — zonder dat je dit zelf hoeft in te stellen.


Welke standaard workflows staan voor je klaar?

In een nieuwe workspace zijn o.a. volgende workflows standaard actief:

  • Formulier ingevuld → bericht

  • Track-uitnodiging geaccepteerd → e-mail

  • Track gedearchiveerd → e-mail

  • Afspraak aangemaakt → bericht

  • 23 maanden gearchiveerd → hard delete

Je vindt deze workflows via:
Instellingen > Workflows


Wat kun je ermee?

Deze standaard workflows zijn volledig aanpasbaar. Je kunt ze:

  • Inactief maken als je ze niet wilt gebruiken

  • Aanpassen naar je eigen wensen (bijv. andere e-mails of acties)

  • Uitbreiden met extra workflows die passen bij jouw werkwijze


Waarom deze workflows?

Ze besparen tijd en zorgen ervoor dat:

  • Gebruikers automatisch updates ontvangen

  • Je minder handmatige acties hoeft uit te voeren

  • Je direct van start kunt zonder alles zelf in te stellen


Was dit een antwoord op uw vraag?